Veel gestelde vragen
Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen die binnenkomen bij onze klantenservice.
Hoe kan ik jullie het snelst bereiken?
Wij zijn het snelst te bereiken via onze contact knop rechtsonder op de website, je ontvangt altijd binnen 1 werkdag antwoord van ons.
Mag ik jullie bellen met vragen?
Dat mag, ons telefoonnummer is 030 3200 992. We zijn echter niet altijd bereikbaar. Wij zijn het snelst te bereiken via onze contact knop rechtsonder op de website, je ontvangt altijd binnen 1 werkdag antwoord van ons.
Kan ik mijn bestelling afleveren op een ander afleveradres?
Ja dat kan, de pagina na het winkelmandje geeft je de mogelijkheid om een ander afleveradres te kiezen.
Kan ik mijn bestelde producten laten bezorgen bij een servicepunt?
Ja dat kan, de pagina na het winkelmandje geeft je de mogelijkheid om een ander afleveradres te kiezen. Op die pagina kan je kiezen ook kiezen voor verzenden naar servicepunt.
Kan ik mijn bestelde producten ook afhalen?
Ja dat kan, de pagina na het winkelmandje geeft je de mogelijkheid om een ander afleveradres te kiezen. Op die pagina kan je kiezen ook kiezen voor afhalen.
Hoe kan ik een pakketje retourneren?
Meer informatie over het retourneren van een bestelling lees je bij Verzenden en retourneren.
Ontdek meer over al onze duurzame producten via onze nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van exclusieve aanbiedingen en nieuwe producten.